28.08.2012

Dulceata de piersici/ Peach jam


O dulceata tare pe placul meu, ii ador aroma.
Ingrediente:
5 kg piersici
2,5-3 kg de zahar
coaja si zeama de la 4 lamai
Preparare:
Nu sunt o experta in a face dulceata , nu stiu cat de bine am procedat sau nu, dar a iesit o dulceata foarte aromata si gustoasa.
Am curatat piersicile de samburi si le-am taiat in bucatele mai mici, apoi impreuna cu zaharul ,coaja si zeama de lamaie le-am pus la fiert in jur de 2 ore.
La sfarsit le-am pisat cu robotul stick, lasand si coaja de lamaie ...ce a rezultat?: o dulceata buna, cu usoara aroma de coaja de lamaie .....foarte buna!!!
Pofta Buna!

5 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Super ideea cu coaja de lamaie..imi place!
o zi buna..ciao!

catkitchen spunea...

Eu nu am reusit sa fac anul acesta !!! Mereu imi propun sa fac cat mai multe feluri , insa nu mereu reusesc !!! :(

Sarea in bucate spunea...

Nico sa incerci cand o sa faci, aroma e tare buna!

Sarea in bucate spunea...

Si eu as face din toate fructelevposibile si.din toate combinatiile ,dar cine ar papa atata?:)) la anul schimbam ...

nicu spunea...

doamne ce minunatie!!!asta da. e simplu si frumos. as da sincer toti banii castigati la partidele de analiza sportiva pentru o sotie care sa poata gati daor pentru mine asemnea delicii...