25.05.2012

Spuma de Capsuni!!!!

Uitasem de spuma de capsuni, dar o vazusem pe blog-ul Biancai http://biancams76.blogspot.ca/2012/05/spuma-de-capsuni.html,arata demential de bine...si am zis ca si eu fac, la naiba cu caloriile.....!!!
Eu am folosit asa:
-3 albuse batute spuma cu 6 linguri de zahar
- 300 gr capsuni, pe care i-am pasat la robot

Am lasat putin piure de capsuni deoparte, iar restul l-am amestecat cu albusurile spuma.
Am pus putin piure pe fundul unui pahar, apoi spuma de capsuni si inca putin piure deasupra, dar lasati-va imaginatia sa curga si ornatile cum vreti:)rezultatul e oricum foarte bun!!!!




Pofta Buna!!!

4 comentarii:

Ioana V. spunea...

abia astept sa se coaca capsunii din gradina sa pap si eu spuma....Tare-mi place!

Bianca spunea...

yamy ce bine arata si spuma ta!!! Sa iti fie de bine.. pofticioaso:))
Te pup

quesemaquemao spunea...

Fresquito y rico, una delicia.
Besitos

catkitchen spunea...

Ce pahare generoase !!! ;) As servi si eu o portie !! :0