21.05.2012

Provocarea Secreta - Papanasi by " La mama acasa"

Pentru luna Mai , la Provocarea secreta ,Ama(http://amainbucatarie.blogspot.ca/) mi-a facut cunostinta cu un alt blog frumos http://www.lamamaacasa.com din care mi-am ales sa fac Papanasi! Un deliciu!!!! http://www.lamamaacasa.com/2011/08/papanasi-ca-la-mama.html
Ingrediente:
300 gr branza de vaci
2 oua
2 linguri de faina
1 lingura de gris
zahar vanilat
smantana si dulceata pentru servit
in plus fata de reteta am pus putin zahar si in compozitie:),plus eu am pus mai multa faina, compozitia mea era foarte moale....iar de frica ca nu o sa fie pufosi am pus si praf de copt:)
Preparare:
Se amesteca bine ingredientele, apoi se formeaza gogosele , pe care le prajiti in ulei, dupa care le scoateti pe hartie de bucatarie sa se absoarba uleiul.
Mie mi-au iesit 4 bucati mari si am facut si 4 bucatele mici.
Se servesc calde , imbracate in smantana si dulceata!!! Buneeeee!:)

5 comentarii:

Ioana V. spunea...

sunt o bunatate!

Lubita Iancu spunea...

Salivez de cate ori aud cuvantul papanasi(mai ales cu dulceata);spre rusinea mea,am incercat,nu mi-au reusit si am renuntat;ma multumesc doar cu privitul pe la voi,felicitari!!

catkitchen spunea...

Ai facut o alegere foarte buna !! ;) Sunt grozavi acesti papanasi !! :)

Sarea in bucate spunea...

multumesc dragle mele!! au fost tare buni...as papa zi de zi si nu m-as satura!!!!! va pup cu drag!!

pansy spunea...

Tare imi plac papanasii !E unul din deserturile pe care nu le refuz niciodata !