30.05.2012

Piept de pui cu dovlecei sote



Daca vreti sa aveti o cina usoara uite un exemplu numai bun pentru asa ceva.
Ingrediente:
piept de pui
dovlecei
condimete
Preparare:
Condimentam pieptul de pui, il ungem cu putin ulei de masline si-l prajim bine pe ambele parti sau ideal ar fi facut la gratar.
Ca si garnitura am ales dovlecelul, pe care l-am curatat de coaja, l-am dat pe razatoarea mare si l-am calit in putin ulei, cateva minutele.
Langa am facut si o salata!
Rapid, gustos, sanatos !!!
Pofta Buna!

8 comentarii:

Micul spunea...

Culori foarte faine si e pe gustul meu.
Sa ai o zi faina.

DiaMar bucataria galbena spunea...

Rapid,gustos si sanatos.Pup!

Lubita Iancu spunea...

Adevarat spune Dia,rapid,gustos si sanatos;bravo!!
pup si weekend placut!

Unknown spunea...

sanatos, gustor, echilibrat!

Sarea in bucate spunea...

a fost delicios...!!!!

Sorin spunea...

interesante culori!

maria mihalache spunea...

Imi place verdele in mancare.
Pup!

Ioana V. spunea...

rapid si foarte sanatos! Ai o leapsa pe blogul meu! Te invit sa o ridici , daca iti face placere!pup