12.05.2010

FETTUCCINE ALFREDO




IUBITORILOR DE PASTE RECOMAND SA INCERCE ACEASTA RETETA.....ESTE FOARTE BUNA, SOSUL ESTE CREMOS.....YUMMY
RETETEA PENTRU SOS O AM DE AICI:http://find.myrecipes.com/recipes/recipefinder.dyn?action=displayRecipe&recipe_id=224875

INGREDIENTE:
PENTRU SOSUL ALFREDO:
1 LINGURA UNT
1 1/4 CUPS FRISCA PENTRU GATIT
3/4 CUP PARMEZAN RAS
1/2 LINGURITA SARE
1/4 LINGURITA PIPER

PASTELE SE PUN LA FIERT DUPA INSTRUCTIUNILE DE PE AMBALAJ.
INTR-O CRATICIOARA SE PUNE UNTUL LA TOPIT, APOI SE ADAUGA FRISCA,PARMEZANUL,SAREA SI PIPERUL SI SE LASA SA DEA IN CLOCOT 1 MINUT.
DUPA CE PASTELE AU FIERT SE SCURG DE APA SI SE PUN PESTE SOS.
SE AMESTECA BINE SI SE SERVESC IMEDIAT!


POFTA BUNA!

12 comentarii:

Bucatareasa Incepatoare spunea...

DA! Ma numesc Mihaela si sunt iubitoare de MACAROANE..de toate tipurile...te pup!

Elena Toma spunea...

Scumpa mea, acesti fettuccine mi-au facut o pofta! Au fost preferatii mei inainte de dieta. Felicitari!

pansy spunea...

foarte bune.si eu fac paste cu sos din acesta,nu stiam ca se cheama alfredo !da'eu mai pun si o lingura de pesto la sosul asta.asta-i toata diferenta.

Gabriela spunea...

Buonissime,si eu fac sosul asta ca le place baietilor mei,ei sant iubitori de macaroane,pe cand eu desi traiesc de atatia ani in Italia,prefer sa le mananc din ani in pasti,pentru ca nu i-mi plac,dar cu sos de asta sau cu branza i-ti mananc o oala intreaga,buonoooo!!!

Unknown spunea...

Ce bine arata!
Dar spunene si noua gramajul la un cup.Mersi!
Te pup.

Sarea in bucate spunea...

fetelor a papat si sotul meu, care nu iubeste pastele....bine el a cerut ceva carne langa,aveam snitele de pui:)))hahahaha:))

daniela,iti trebuie asa: 250 ml frisca,in jur de 180 de gr de parmezan....scuze pentru cele care nu au in casa cup sa masoare, dar avandu-le ,imi e mai usor sa le fac direct asa,daca gasesc o reteta in cups:))


v-am pupat!

Danutza spunea...

Eu sunt un mare fan al tuturor retetelor cu paste...deja imi este pofta!!!

Te asteapta un premiu la mine pe blog.

O zi cat mai placuta!

Lia spunea...

M-ai lovit drept in inima cu pastele astea !
As manca paste in fiecare zi.

FOFIS spunea...

adorei sua visita e seu blog e muito apetitoso beijos fofis

Agenda di Nico spunea...

Ce bune sunt ...mi-ai facut o pofta ! Maine imi fac si eu la pranz.
ciao ...un placut weekend!

Sarea in bucate spunea...

multumesc nicoleta! sunt preferatele mele cu acest sos!

Lira spunea...

Bine te-a gasit si eu... Ce bine e sa revii acasa din cand in cand, macar asa virtual, nu? Ai un site delicios si o sa-mi serveasca drept sursa de inspiratie. Spor la bucatarit :)