10.05.2010

ARIPIOARE CU CARTOFI ,LA CUPTOR/CHICKEN WINGS AND WEDGES POTATOES /ALI DI POLLO E PAPATE, AL FORNO




ARIPILE LE-AM PREPARAT IN URMATORUL MOD:

AM PUS ,LA OCHI,FAINA,APOI BOIA DULCE,PRAF DE USTUROI,OREGANO,ROZMARIN,CIMBRU,SARE,VEGETA,PIPER SI CEVA CONDIMENTE PENTRU PUI.

AM AMESTECAT TOATE INGREDIENTELE, SI AM DAT ARIPILE PRIN ACEST AMESTEC,DUPA CARE LE-AM PUS PE O TAVA (CU HARTIE DE COPT) SI LE-AM DAT LA CUPTOR ,180 GRADE, PANA S-AU RUMENIT FRUMOS.

CARTOFII I-AM PREGATIT ASA:

I-AM CURATAT,SPALAT SI TAIAT FELII GROASE, APOI AM PUS PUTIN MUSTAR CU HREAN,SARE, VEGETA, ROZAMRIN,OREGANO, CATEI DE USTUROI PISATI,BOIA DULCE SI I-AM AMESTECAT BINE.

INTR-O FORMA REZISTENTA LA FOC,AM PUS BUCATELE DE UNT,PESTE AM PUS CARTOFII SI AM MAI PUS DEASUPRA PUTIN UNT.

I-AM DAT SI PE EI LA CUPTOR ,IMPREUNA CU ARIPILE PANA S-AU RUMENIT.


AU IESIT O BUNATATE......EU I-AM SERVIT CU UN SOS DULCE-PICANT DE CHILI ,IAR SOTULUI A FOST MUSAI SA-I FAC MUJDEI.



POFTA BUNA!










8 comentarii:

maria mihalache spunea...

Delicios de bune.
O zi buna!

Reka spunea...

un adevarat deliciu :-)))). mi s-a facut pofta :-)))).

Gospodina de Criza spunea...

Numai aripioare,picante, nepicante, peste tot, in blogosfera. Numai eu n-am facut niciodata! Daca am mancat odata, la KFC, de nu am mai putut sa respir o zi intreaga!

Adevarul e ca facute de noi, sunt mult mai bune!
Just me, GDC Hi1

geta spunea...

vai cat de bine arata!

Sarea in bucate spunea...

multumesc fetelor.....au fost excelente!

gdc: sa le incerci...acasa le faci pe placul tau..nici eu nu pot manca picant..sosul acela de chili.e bun pt ca e dulce-picant!aici in canada sunt tare populare:)

fimere spunea...

une recette bien savoureuse et parfumée qui me met vraiment en appétit
j'adore
bonne soirée

Gabriela spunea...

Foooarte bun,salivez,sa stii ca eu sant de partea sotului tau,si mie i-mi place mai mult cu mujdei de usturoi,o bunatate!

Bianca spunea...

Tare bine arata mancarica ta. Normal ca ti-a cerut sotul tau mujdei, nici eu nu prea mananc carnea fara mujdei:))