19.08.2013

Prajitura "Rudy"





Am tot vazut acesta prajitura pe diferite blog-uri , asa ca am incercat-o si eu. Este buna, un singur lucru as schimba la blat, eventual in loc de cacao as pune ciocolata sau nu as pune nimic, eu nefiind o mare iubitoare de blaturi cu cacao...dar am papat oricum, ca rea nu e:)



Ingrediente blat:
400 gr faina
200 gr unt la temperatura camerei
150 gr zahar
1 galbenus
un praf de sare
1 praf de copt
2 linguri cacao

Ingrediente umplutura:
600 gr ricotta
200 gr zahar
4 oua+un albus( cel ramas de la aluat)
vanilie
coaja de lamaie



Preparare:
Se freaca spuma untul cu zaharul, apoi adaugati si galbenusul. Faina se amesteca cu praful de copt, sarea si cacao, apoi se adauaga la crema de unt, rezultand un aluat nelipicios, pe care il impartim in 2 bile egale. Bilele de aluat le tinem la rece o ora sau 30-40 de minute la congelator.


Pentru umplutura amestecati toate ingredientele in afara de albusuri, pe care le bateti spuma si le adaugati la sfarsit.

Preincalziti cuptorul la 180 de grade C.
Dupa ce aluatul a stat la rece, intr-o tava dati pe razatoarea mare o bila, peste turnati umplutura, iar deasupra bila cealalta ,la fel razuita.

Dati tava la cuptor in jur de 40 de minute.



Pofta Buna!




2 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Eu sunt fan cacao sau ciocolata!Imi place prajitura!

Sarea in bucate spunea...

a fost buna, nu pot zice ca nu, doar blatul parca nu era chiar pe gustul meu:)