28.08.2013

Chec din albusuri cu lamaie si mac

 Zilele trecute am facut acest chec din albusuri, asa ca, nu mai aruncati albusuri ramase de la maioneza sau alte retete in care nu se cere folosit albusul, pastrati-le intr-un recipient de plastic la congelator, iar cand se umple ,le dezghetati si puteti face un chec bun.

De aceasta data am pus lamaie si mac.


Ingrediente:
350 gr albus(atat am avut eu)
200 gr zahar
100 gr unt topit si racit
coaja si zeama de la o lamaie
3 linguri mac
vanilie
un varf de cutit de bicarbonat de sodiu
un varf de cutit de praf de copt
8 linguri de faina(in jur de 150 gr)



Preparare:
Preincalziti cuptorul la 180 de grade C.
Albusurile se bat spuma cu zaharul. Se adauga coaja de lamaie, vanilia, untul topit  si zeama de lamaie in care am stins bicabronatul de sodiu.Praful de copt se amesteca cu faina.
Se adauga si macul , iar la sfarsit faina, amestecand usor pana se incorporeaza.
Ungeti cu ulei si tapetati cu faina o tava de chec, apoi turnati compozitia, pe care o tineti la cuptor in jur de 40-45 de minute, sau pana la proba scobitorii.








Pofta Buna!!!

Niciun comentariu: