21.11.2012

Provocarea secreta noiembrie



Pentru luna noiembrie Ama mi-a repartizat pentru provocarea lunii, blog-ul Mica's blog din care am ales sa fac chiftele marinate cu sos de rosii, o varianta mai sanatoasa, chiftelele fiind coapte in cuptor, iar sosul de rosii nu este cel in varianta dulce, cum obisnuia sa-mi faca bunica mea:) Au placut:)

Faceti chifetele dupa propria reteta , dupa care le introduceti la cuptor la 190 de grade C pana se rumenesc frumos. Eu le-am intors pe ambele parti.


Pentru sos:
1 ceapa(in reteta erau 2 cepe)
2-3 catei de usturoi
500 ml suc de rosii
100 ml supa de legume(eu am folosit apa)
sare, piper
patrunjel (eu am pus marar verde) ,oregano

In putin ulei calim ceapa si usturoiul tocate marunt, apoi stingem cu sucul de rosii amestecat cu apa(sau supa de legume), adaugam condimete(sare, piper, marar, oreano..) si lasam sa fiarba 10 minute.
In reteta Micai zicea sa pasam sosul la blender, dar eu l-am lasat asa.
Dupa cele 10 minute in care sosul a fiert, il turnam peste chiftele si mai introducem chiftelele la cuptor pentru inca aproximativ 10 minute.

Le servim cu piure de cartofi.


Pofta Buna!

2 comentarii:

Lubita Iancu spunea...

Delicioasa provocare!!

catkitchen spunea...

Grozava alegere !! Eu inca nu am reusit sa fac nimic ptr provocarea Amei !! :((