06.11.2012

Fresh de ananas, mango si zmeura + dulceata din pulpa lor


Dupa cum am mai postat si zis, incerc pe cat posibil sa fac sucuri in casa, asa si de aceasta data am facut fresh dintr- un ananas, 4 mango si vreo 500 gr zmeura.
Foarte aromat si gustos, dar dupa stoarcere a ramas pulpa fructelor si parca imi parea rau s-o arunc, consistenta ei fiind moale si umeada, asa ca, ce-mi trecu ' prin cap?: s-o fac dulceata.
Nu-mi pare rau a iesit o dulceta gustoasa si aromata:) Deci morala: Nimic nu se arunca!!!
Revin asupra postarii ,explicand cum am facut dulceata: dupa cum am zis
intentia mea era sa fac suc de fructe,asa ca am curatat de coaja ananasul si mango apoi le-am stors cu storcatorul de fructe. Am avut si zmeura. Dupa stoarcere a ramas pulpa fructelor pe care am cantarit- o( avea in jur de 1,5 kg) am pus-o intr-o oala inalta  am adaugat 750 gr de zahar si am pus-o la foc moale in jur de o ora jumate. Dulceata fierbiente am pus-o in borcane sterilizate.



Pofta Buna!!!

9 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Numai bunatati aici la tine!

Unknown spunea...

cum ai facut dulceata???

Sarea in bucate spunea...

Veronica am adaugat la postare modul in care am facut dulceata:) multumesc de vizita!

Sarea in bucate spunea...

Mersi....incerc si eu ....:)) te pup

Unknown spunea...

Grozave, si eu vreau asa bunatati!

Ratita Golosa spunea...

Buenísimo!!!

vdaiana spunea...

Oooo cat ma bucur ca am dat peste postarea ta! De cand am storcatorul nou, mereu imi ramane pulpa de fructe desi sucul e si el plin de pulpa. O data de curiozitate chiar am cantarit cata pulpa ramane in aparat si imi parea rau s-o arunc. 1,1 kg de pulpa din 3 kg de fructe curatate. M-am gasit la dulceata, dar mi se parea prea pastoasa pulpa ramasa. Insa acuma ca am vazut la tine, am sa incerc si io macar cu o cantitate mica, sa vad cum iese.

Sarea in bucate spunea...

Incearca, eu cred ca o sa- ti placa! Dar mai exista o varianta, de ex fructele le pui la blender cu gheata si le pasezi si se bea ca atare, gen smothie, aromat,bun bun

vdaiana spunea...

Cu gheata nu-mi place. am sa fac dulceata. sa vedem ce iese din portocale, grapefruit si mere (combinatia pe care o fac cel mai des). revin cu impresii. :)