06.11.2012

Fresh de ananas, mango si zmeura + dulceata din pulpa lor


Dupa cum am mai postat si zis, incerc pe cat posibil sa fac sucuri in casa, asa si de aceasta data am facut fresh dintr- un ananas, 4 mango si vreo 500 gr zmeura.
Foarte aromat si gustos, dar dupa stoarcere a ramas pulpa fructelor si parca imi parea rau s-o arunc, consistenta ei fiind moale si umeada, asa ca, ce-mi trecu ' prin cap?: s-o fac dulceata.
Nu-mi pare rau a iesit o dulceta gustoasa si aromata:) Deci morala: Nimic nu se arunca!!!
Revin asupra postarii ,explicand cum am facut dulceata: dupa cum am zis
intentia mea era sa fac suc de fructe,asa ca am curatat de coaja ananasul si mango apoi le-am stors cu storcatorul de fructe. Am avut si zmeura. Dupa stoarcere a ramas pulpa fructelor pe care am cantarit- o( avea in jur de 1,5 kg) am pus-o intr-o oala inalta  am adaugat 750 gr de zahar si am pus-o la foc moale in jur de o ora jumate. Dulceata fierbiente am pus-o in borcane sterilizate.



Pofta Buna!!!
Trimiteți un comentariu