13.07.2012

Hard Rock Cafe Cake





Pfff, mi-a dat multe batai de cap acest tort....pana la urma a iesit ok, nu-s foarte multumita de el, putem si mai bine:)) are cateva defecte, etajale nu au tinuta pe care mi-as fi dorit-o,dar sper sa ajunga cu bine la destinatie si sa nu fie lumea prea critica...oricum ar fi nu-s cofetar de meserie:))
Multumesc Giovannei pentru incurajari si sfaturi!!!
Sper sa va placa, oricum ma puteti critica nu ma supar, dimpotriva o sa invat din ele pentru tortul urmatoar, daca va mai fi, poate ies la pensie:)))
Un weekend frumos!!!a

5 comentarii:

catkitchen spunea...

Eu zic ca e superb !!! La prima vedere am crezut ca e o chitara reala, apoi m-am binoclat mai bine si am zis , stai mai , asta e un super tort !!! Felicitari!!!

Teo spunea...

Arata absolut superb, cat costa un astfel de tort?
vreau si eu unul !

Sarea in bucate spunea...

pai nu stiu daca ar rezista un astfel de tort pe ruta canada-romania:))

Unknown spunea...

Este foarte frumos si reusit tortul.Fara critici.Doar laude.Felicitari!

Sarea in bucate spunea...

multumesc frumos pentru cuvintele fruoase!