06.09.2014

Ricotta cheesecake with sour cherries/ Tort cu branza ricotta si visine





Azi am avut chef sa fac ceva"bun" si in functie de ce aveam prin casa a iesit un tort sau cheesecake cum i se mai spune, cu branza ricotta si visine.


Ingrediente baza:
250 gr biscuiti simpli
100-150 gr migdale
50 gr nuca de cocos
100 gr unt topit


Ingrediente crema:
600 gr branza ricotta(sau urda)
500 ml frisca lichida
zahar pudra dupa gust
esenta de vanilie
2 pliculete gelatina
putin lapte pentru inmuiat gelatina


Ingrediente topping:
un compot de visine
1 pliculet gelatina


Preparare:
Am pus ingredientele pentru baza, in afara de untul topit , intr-un blender si le-am macinat fin.
Adaugati untul topit, amescati ,apoi puneti compozitia intr-o forma de tort, tapetata cu folie transparenta si presati bine compozitia sa fie uniforma. Dati la rece.


In putin lapte inmuiati gelatina.
Bateti frisca lichida.
Amestecati ricotta cu zahar pudra dupa gust si esenta de vanilie.
Gelatina o puneti la foc, pana se topeste, apoi o adaugati la ricotta.
La sfarsit incorporati si frisca, amestecati usor si turnati compozitia peste baza de biscuiti si dati la rece.



Pentru topping : am scurs visinile ,pe care le asezati peste crema de branza.La mijloc am pus felii de piersica din cauza ca nu au ajuns visinele, dar la fel de bine puteti folosi si alt fruct,fie din compot fie proaspat.

Pliculetul de gelatina l-am inmuiat in sucul din compot, apoi l-am pus un pic la foc, cat sa ma asigur ca gelatina s-a topit complet.

Puneti cu lingura sucul peste visine, doar cat este nevoie sa le acoperiti.


Dati cheesecake-ul la rece cateva ore.



Pofta buna!

Niciun comentariu: