23.02.2013

Biscuiti cu unt de arahide, fara faina/ Flourless peanut butter cookies


Daca sunteti iubitori de Peanut Butter, atunci sunt perfecti acesti biscuiti, se fac rapid si cer doar 3 ingrediente.
Eu sincera sa fiu , nu iubesc  untul de arahide, dar aveam un borcan in casa, pe care am zis sa-l folosesc cumva in loc sa-l arunc, asa am gasit o reteta simpla, se fac foarte rapid si mi-au chiar placut, cam dulci pentru gusturile mele, dar oricum buni.


Deci, aveti nevoie de 250 gr unt de arahide, 250 gr zahar(eu am pus brun) si un ou. Amestecati toate ingredientele , dupa care formati bile , pe care le presati usor cu furculita , in cruce.
Se pun la cuptor pentru 10-12 minute, nu mai mult ca se ard repede, la 170 de grade.
Se lasa sa se raceasca in tava. Au iesit 15 bucati.


Pofta Buna!!!!

6 comentarii:

Unknown spunea...

Chiar ca e rapida reteta, iar rezultatul arata tare bine :)

Retete Savuroase spunea...

Arata bine biscuitii. Imi place ca este o reteta rapida.

Stefy spunea...

interesanta reteta!!

Ella spunea...

Am un båiat care este mare iubitor de unt de arahide, iar maine sigur am så-i fac o surprizå cu acesti biscuitzi. Multzumesc pt. retzeta ta...usoarå ;-)

Sarea in bucate spunea...

Cu mare placere, sper sa va placa

catkitchen spunea...

Cred ca au fost tare gustosi !!! ;)