17.09.2012

Gomboti cu piersici


Luna acesta la Provocarea Secreta , organizata de Ama in bucatrie mi-a revenit blog-ul All day cooking, din care eu am ales sa fac Galuste cu piersici, pe care le ador, mai ales in varianta lor cu prune, dar eram curioasa sa vad cum vor fi cu piersici...concluzia: foarte buni, dar sufletul meu ramane dat celor cu prune:))).Am facut unele modificari, in sensul ca nu am folosit fructoza, ci miere, iar pesmetul l-am rumenit fara ulei, dupa care am pus in el zahar dupa gust si putina scortisoara.
 
 
 
Ingrediente:
350 gr cartofi fierti decojiti
160 gr faina
40 gr unt
1 lingura fructoza(eu am pus miere)
1 ou
piersici sau prune
8 linguri de pesmet+zahar dupa gust+scortisoara
 
 
Preparare:
 
Dupa ce cartofii s-au fiert, i-am pisat, am adaugat untul, oul si mierea si am amestecat bine, apoi am pus si faina.A rezultat un aluat mai moale, pe care l-am impartit in  jur de 12 bucati egale,in interiorul fiecarei punand un sfert de piersica, piersicile mele fiind mai micute.
 
Se pune la foc o oala mai mare cu apa, iar cand incepe sa fiarba , punem galustele si le lasam sa fiarba pana se ridica la suprafata.
 
 
Intre timp am rumenit pesmetul, in care am pus apoi zahar si scortisoara, iar dupa ce gombotii s-au fiert i-am trecut prin pesmet.
 
 
Foarte buni si asa!!!
 
 
Pofta Buna!
 
 
 
 
 
 
 
 
Trimiteți un comentariu