07.11.2011

UPSIDE DOWN APPLE CAKE






Nu mai facusem de mult prajiturica asta ,asa ca intr-o seara am trecut frumos la treaba, doar ca am optat sa fac o portie mai mica sub forma de chec, dar la fel de bine il puteti face in forma de tort, apoi sa-l ornati cu frisca,avand un tort rapid si foarte gustos!
Ingrediente:
-pentru blat:-4 oua
-4 linguri de zahar
-4 linguri de faina
-coaja de lamaie
-putin praf de copt
- cam 10 linguri de zahar pentru caramelizat
-3-4 mere curatate si taiate felii
-scortisoara
Preparare:
Preincalziti cuptorul la 180 de grade.
Caramelizati zaharul, apoi il intindeti pe peretii vasului in care urmeaza sa faceti checul/tortul.
Lasati sa se raceasca, asezati merele si presarati scortisoara.
Preparati un blat din ingredinetele de mai sus, turnati-l peste mere si dati tava la cuptor in jur de 20-25 de minute.
Dupa ce s-a copt, scoateti tava si o rasturnati imediat pe un platou. Lasati sa se raceasca, apoi ornati cu frisca, sau in cazul meu am preparat din putina zeama de lamaie si zahar pudra o glazura cu care am "stropit" prajiturica! Delicioasa!!!
Pofta Buna!
Trimiteți un comentariu