23.04.2011

PASTE FERICIT/HAPPY EASTER/BUONA PASQUA

Bucuria vine din lucruri marunte, Linistea vine din suflet, Lumina vine din inima fiecaruia....Paste Fericit la toata lumea!





Ne intalnim din nou....dupa o lunga absenta....motivata ce-i drept de venirea pe lume a fiului meu ...dar si din motive triste,dar nu despre asta este vorba, ci vreau sa va prezint 2 din prajiturile facute pentru Sfintele Sarbatori de Pasti!



Ambele prajituri le-am luat de pe blog-ul Laurei Sava si anume: Cuburi de lapte si Snickers!



1. Cuburi de lapte: http://savalaura.blogspot.com/2009/09/cuburi-de-lapte.html




2. Snickers: http://savalaura.blogspot.com/2008/02/prajitura-snickers-by-pocahontas.html










Sa nu credeti ca doar prajitura am facut si atat....am mai pregatit sarmale, ciorba, chiftelute, snitele, o portie de cremes, racituri......adica, mama le-a pregatit, eu am ajutat doar la prajituri:)








Pofta Buna!!!

Sarbatori Fericite!



























9 comentarii:

Alina---Explora Cuisine spunea...

Paste Fericit iti doresc tie si familiei tale, e primul an in care micutul tau sarbatoreste Pastele, cred ca e un moment deosebit pentru voi! Pupici! Am facut si eu Snickers apropo, dar dupa o alta reteta, postez curand :)

Federica Simoni spunea...

tanti auguri di Buona Pasqua a te e a tutta la tua famiglia!!

Agenda di Nico spunea...

Paste fericit tie si familiei !Hristos a Inviat!

Mihaela spunea...

Hristos a inviat!
Sarbatori fericite, multa sanatate si bucurii.

Sabina spunea...

Paste fericit! Sanatate multa, iubire si fericire!
Hristos a-nviat!

Nati - lia spunea...

Paşte fericit! şi fie ca tot ce îţi doreşti să se îndeplinească. Felicitări ai un băieţel superb.
Hristos a înviat ! Pupici

Miha spunea...

Hristos a inviat!

pansy spunea...

Hristos a inviat!

Unknown spunea...

Buna,

Numele meu este Cristina Fulea si reprezint site-ul DivaHair.ro, unul dintre cele mai importante portal-uri pentru femei, din Romania.
Te contactez pentru ca organizam in aceasta luna un concurs, in care vom promova mai multe bloguri de culinar. Provocarea va fi ca fiecare blogger sa faca cel putin o reteta gustoasa la alegere pentru una sau mai multe dintre dietele de pe site-ul nostru http://www.divahair.ro/diete_si_slabire/diete_a_-_z
Pentru a afla mai multe detalii, poti accesa: http://www.divahair.ro/concursuri/inscrie-te_la_concursul_de_culinar_si_poti_castiga_premii_in_valoare_de_950_de_lei!
Daca iti surade ideea de a participa la acest concurs astept un e-mail la adresa Cristina.fulea@divainteractive.ro pentru inscrierea in concurs.
Te rugam sa mentionezi si numele blogului tau pentru a evita orice confuzie.

Multumim,
Echipa DivaHair.ro