01.12.2009

PRIMA ZI DE CURS!


DE AZI AM INCEPUT UN CURS : "WILTON CAKE DECORATING COURSE 1", AM SA INVAT SA DECOREZ TORTURI.
MIERCURI TREBUIE SA DUC UN TORT NEDECORAT SI-L VOM DECORA LA CURS..CEVA SIMPLU BANUI, ORICUM AM SA VA ARAT TORTUL, SI VA TIN LA CURENT CUM SE DESFASOARA CURSUL SI CUM EVOLUEZ EU. AM SA TERMIN TOATE CELE 4 NIVELE PRIN PRIMAVARA!
ASA AM SA INVAT SI EU CUM SA FAC CREMA DE BUTTERCREAM PERFECTA PENTRU ORNAT, SI PLUS ALTE TEHNICI FOLOSITE AICI.
POATE DUPA CE TERMIN AM SA VA POT DA EU ANUMITE SFATURI, SAU SA POSTEZ PAS CU PAS DIFERITE DECORATII.....DESI EU FIIND NOUA IN ALE BLOGU-LUI, DACA MA UIT IN LISTA MEA DE BLOGURI NU AM CUI SA DAU SFATURI, AR TREBUI SA PRIMESC EU SFATURI:))

13 comentarii:

Laura spunea...

Have fun! Si eu am facut 3 din cele 4 cursuri. cursul 2 si 3 au fost favoritele mele. In special cursul 2 unde inveti royal icing decorations, si la sfirsitul cursului faci "Basket cake". Really fun:)

Mariana spunea...

Sarea in bucate:scuze nu stiu numele tau mic;
Felicitari pentru curs,vom vedea aici cred numai si numai minunatii!
Poate ne tii la curent!asteptam!Bafta!

giovanna spunea...

felicitari.

Anonim spunea...

buna, as vrea sa stiu unde faci cursul asta?

Sarea in bucate spunea...

pt anonim:la magazinul michaels din ancaster, ontario , canada!:)

Sarea in bucate spunea...

multumesc giovanna!

Sarea in bucate spunea...

mariana, numele meu mis este...tam taram tam tam:)))bianca:). multumesc si sper sa invat cat mai mult!maine , poimaine la voi:)am sa va pun tortul:)

Sarea in bucate spunea...

merci laura! sper sa se lege cat de mult de mine:)))sincer nu-mi place buttercream, eu sunt fan frisca,dar am sa folosesc ce o trebui numa sa arate fiecare tort cat mai bine:)

alialexa2006 spunea...

bafta la curs...sa inveti ca sa inveti si pe altii...

Sarea in bucate spunea...

multumesc alia, sper sa fiu eleva buna, sa va pot invata si pe voi cate ceva.....:)

Momo spunea...

eu astept sa invat de la tine!tine-ma la curent,please!

Serban spunea...

Hei, mai sint si altii care trag un ochi pe aici, nu numai artistele mari cu bloguri. Posteaza cit mai multe detalii pentru novici ca noi. Dar de unde se procura aceste ustensile magice. Si cind si cum se dau aceste cursuri? Pup mult si note mari la final. Nina

Sarea in bucate spunea...

eu sunt in canada, iar aici este foarte populara metoda wilton de a decora torturi. dewey mckinley wilton a deschis in 1929 o scoala de decorat torturi , in chicago.....fiind un inovator in decorat torturi ...poti gasi mai multe informatii pe google. ustensile cred ca se gasesc si in romania, dar cred ca sunt mult mai scumpe , sau le poti procura online de pe internet.
fac aceste cursuri din pasiune, nu-i o scoala propriu-zisa de decorat torturi, fiecare nivel avand 4 sedinte a cate 2 ore sedinta.am terminat doar 2 nivele din 5 existente, urmand sa le reiau mai spre primavara..acum avand ceva probleme personale. nu sunt o experta in decorat torturi, sunt la inceput, ma pasioneaza si incerc sa invat cat mai mult despre, ma ajuta in inspiratie foarte mult si netul , unde gasesti o sumedenie de pasi in diferite decoratii.plus mi-am procurat cateva carti doar cum sa decorezi torturi... la cursul wilton am invatat anumite tehnici, nu foarte complicate, dar care te ajuta......am sa incerc de fiecare data cand am sa postez cate un tort, sa surprind decorarea pas cu pas....ok? sper ca te-am lamurit cat de cat:))eu nu fac torturi la comanda, nu castig bani din asa ceva, torturile pe care le-am facut sunt pt familie si prieteni....:))