03.12.2009

CURS WILTON 2/WILTON COURSE 2/CORSO 2 DEL WILTON


AZI AM FOST LA CURS....NE-A INVATAT CUM SA PREGATIM PUNGILE PT ORNAT,CUM SA LE UMPLEM SI NE-A EXPLICAT POZITIA MAINII LA ANUMITE TEHNICI. AM FACUT STELUTE, AM INVATAT SA SCRIEM...SI LA SFARSIT CICA SI-A ORNAT FIECARE TORTUL.
AM FACUT CURCUBEU DIN STELUTE, SIMPLU.
SOTUL MEU A FOST DEZAMAGIT, SE ASTEPTA CRED SA VIN CU CEVA FENOMENAL, DAR ASTIA SUNT PASII, SI CA SA AJUNG SA INAVAT TEHNICI MAI DIFICILE TREBUIE SA TREC PRIN TOTI PASII.
NU AM TIMP SA FAC FOTOGRAFII, DEABIA NE-A AJUNS TIMPUL SA ORNAM TORTUL. E PUTIN 2 ORE SI DE EXPLICAT SI DE EXERCITIU...AM FACUT DOAR O POZA CU TORTUL GATA ORNAT.....URATEL...:)))
ACASA AM REUSIT SA-L SI GUSTAM....CREMA ESTE PUTIN MOALE, TREBUIAU 2 PLICURI DE GELATINA, ESTE DESTUL DE BUN, PUTIN AMARUI DE LA PORTOCALA, DAR OK PE ANSAMBLU.
ERA SI MAI BUN DACA SE ORNA CU FRISCA.
MARTEA VIITOARE MERG IAR, TREBUIE DUS ALT TORT, DAR CRED CA VOI FACE UN BLAT SIMPLU SI-L UMPLU CU NUTELLA::)))

CE AS PUTEA FACE ...SA VA POZEZ PAGINILE DIN CARTEA DUPA CARE NE EXPLICA SI ASA POATE INTELEGETI MAI BINE:)

7 comentarii:

Federica Simoni spunea...

wow che bella torta! chissà che buona!

Sarea in bucate spunea...

e buono......non e cosi bello,ma diceamo che e carino:)))))

Florena spunea...

Ziua buna!
Felicitari pt. curcubeu si la mai mare! Asa este la inceput, nu are de ce sotul sa fie dezamagit, incet si in timp o sa faci tortulete faine rau! ;)

Numai bine si multa bafta in continuare!

Sarea in bucate spunea...

MERCI FLORENA! NUMA BINE SI TIE!

Mihaela spunea...

te rog, daca poti sa-mi pui si mie pe mail cursul scanat pe care l-ai urmat la wilton. adresa e: mika1802@gmail.com
merci

Anonim spunea...

BUna,te rog mult spune-mi si mie unde ai facut cursurile Wilton,am cautat pe net...dar nu gasesc:(...Imi poti trimite un mail pe sexy_nicol_2006@yahoo.com Iti multumesc:* BAFTA

Anonim spunea...

Buna.Imi poti da si mie o copie scanata dupa cursurile tale wilton,te rog frumos?adresa mea e:grad_diana_daniela@yahoo.com.Multumesc frumos