06.12.2009

LA MULTI ANI MIE!!!/HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!/AUGURI A ME!!!





AZI ESTE ZIUA MEA DE NASTERE...ASA CA IMI DORESC LA MULTI ANI!:))
VA PUN O POZA CU TORTUL PE CARE L-AM FACUT,ESTE RETETA DE KINDER PINGUI.....SI AM SA REVIN CU MAI MULTE POZE SI DETALII MAINE!
LA MULTI ANI TUTUROR CELOR CARE ISI SERBEAZA FIE ZIUA DE NASTERE FIE ZIUA DE NUME!



REVIN CU DETALII:TORTUL ESTE PRAJITURA KINDER PINGUI A LAUREI LAURENTIU

NU AM POZE CU PASII, PT CA AM FACUT TORTUL IN MARE GRABA, AM AVUT MULTE PERIPETII CU EL....SI TIMP DE FACUT POZE NU FOST:)

VINERI NOAPTEA IMI FACUSEM DECORATIILE, SI URMA CA SAMBATA SA FAC TORTUL SI SA-L ORNEZ PE DUMINICA.
NU AVEAM INGREDIENTELE NECESARE PT TORT....ASA CA SAMBATA DUPA-MASA MI-AM LUAT FIU' LA CUMPARATURI...ERA VREO 5....LA 2-3 MINUTE DUPA CE AJUNG LA MAGAZIN, MA SUNA SOTUL SA MA PREGATESC CA MERGEM LA PETRECERE, INVITASE TOTI PRITENII NOSTRI SI PE LA 9 SEARA PLECAM DE ACASA.....M-AM BUCURT DAR AM INTRAT SI-N PANICA...CAND TERMIN EU TORTUL???....
NU VA ZIC IN CE VITEZA AM INTRAT, AM LUAT REPEDE CE AVEAM NEVOIE, AM PLECAT RAPID SPRE CASA, SI M-AM SI APUCAT DE TREABA.....AM CREZUT CA PLANG....ERA SA ARD BLATUL, S-A RUPT LA MONTARE,NU FACUSEM 2 FOI CA SI-N RETETA, AM COPT TOT O DATA SI AM ZIS CA-L VOI TAIA IN 2(sa nu faceti ca si mine, respectati reteta, va rog:)))\L-AM TINUT LA CONGELATOR SA SE INTAREASCA BINE, SI L-AM DECORAT IN GRABA.
VROIAM SA FAC SI UN MIC LAC,DAR A ARATAT BINE SI ASA.
PINGUINII I-AM FACUT DUPA UN VIDEO DE AICI:

CE SA VA MAI ZIC...CA AM AVUT O PETRECERE FRUMOASA, CU LAUTARI, A CANTAT PRIETENUL NOSTRU CATALIN ARABU SI FORMATIA DAN ARMEANCA...NE-AM DISTRAT PANA DIMINEATA LA 6....IAR A 2 ZI NE-AM READUNAT LA NISTE PRITENEI ACASA SA LUAM MASA IMPREUNA, AM TAIAT TORTUL...
INCA CEVA CU TORTUL, L-AM DUS DUPA MINE LA PETRECERE, DAR APOI M-AM GANDIT CA MAI BINE IL TAIEM A 2-A ZI ACASA LA PRIETENII NOSTRI CA SA SE BUCURE SI COPIII DE TORT. ASA CA L-AM DUS INAPOI ACASA. SI PETRECEREA ERA DOAR LA O ORA DISTANTA DE MERS CU MASINA:))))


II MULTUMESC SOTULUI PENTRU PETRECEREA DATA IN CINSTEA MEA SI-I REAMINTESC CA-L IUBESC MULT! MULTUMESC PUI!

25 de comentarii:

Ana-Maria spunea...

LA MULTI ANI!Cu sanatate,bucurii si fericire!Implinirea dorintelor!:)
Frumos tortul!Mie mi-ar fi mila sa-l mananc...:))

Ana spunea...

La multi ani cu sanatate si tot ce iti doresti,alaturi de cei dragi tie!

Momo spunea...

la multi ani si multa sanatate,impliniri,fericire!

Alexandrina spunea...

La multi ani fericiti!
Foarte frumos tortul, felicitari!

Tzipi spunea...

La Multi Ani tie ! Azi e si ziua mea !

Jose Thomas spunea...

Very Funny!

.✿*E LENA*✿. spunea...

LA MULŢI,MULŢI ANI!!!
Sănătate,fericire şi
tot ce îţi doreşti!
SĂRBĂTORI FERICITE!!
Te îmbrăţişez cu
mare drag,ELENA!

Daniela Addario spunea...

La multi ani, fericiti, cu sanatate si bucurii !
Dar sa stii ca eu astept o feliuta, ca mi-s pofticioasa... hi, hi...

adriana gherman spunea...

La mulţi ani şi multă sănătate! Felicitări pentru tort, arată foarte bine.
O săptămână bună!

Federica Simoni spunea...

complimenti! sei bravissima! io non sarei capace! ciao!

Florena spunea...

La multi ani, sanatate si noroc! Sa ai parte de o petrecere frumoasa si cu daruri multe!

PS: frumoase decoratiunile, felicitari ;)

MIMI spunea...

La multi ani,sanatate si tot binele din lume!Te pup!

Mariana spunea...

La multi ani!fericiti,voiosi si banosi!

Tasha spunea...

Super tortul!!!felicitari!
Sa-ti dea D-zeu ani multi si frumosi alaturi de cei dragi tie...cu multe bucurii,sanatate,impliniri pe toate planurile!

Sarea in bucate spunea...

multumesc tuturo pentru urari, dragute ca intotdeauna!si va doresc si voua la fel, numa bine, sanatate si tot ce va doriti!:))va pup!

Sarea in bucate spunea...

jose:thanks!


federica:grazie, certo che sarei, solo devi provare...:)una bella giornata!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

La multi ani cu sanatate sa iti dea Domnul tot ce-ti doresti,zile senine si fericire LAA MULTI ANI sa traiesti!

yafa spunea...

La multi ani cu multa sanatate si tot ce iti doresti!

Carmen spunea...

La Multi Ani!cu sanatate,impliniri si fericire!
Superb tortul!XXX

Sarea in bucate spunea...

LA MULTI ANI TZIPI!!!
VA MULTUMESC MULT JUDY, YAFA SI CARMEN

Diana spunea...

La multi ani,multa sanatate, fericire si tot ce-ti doresti!
Foarte frumos ai ornat tortul...cand am facut prima data Kinderul si eu am copt un singur blat si am patit ca tine, interiorul era aproape crud, pe cand exteriorul 'rumen'....a doua oara nu am mai procedat la fel.

Sarea in bucate spunea...

ASA-I CAND TE GRABESTI....ACUM PRAJITURA ASTA ERA SI ESTE F LAUDATA DE MULTE FETE, SINCER MIE NU MI SE PARE UN UAU!ORI FRISCA DE AICI NU-I F BUNA, DAR TOTI CARE AU GUSTAT AU ZIS BA, PREA MULTA FRISCA,BA PREA CREMOASA... NU STIU, GUSTURILE NU SE DISCUTA, EU RAMAN LA TORTURI PE BAZA DE FRISCA, LIGHT RACOROASE, NU-MI PREA PLAC CELE CU CIOCO....DAR TREBUIE SA LE INCERC PE TOATE, ASA NU AM DE UNDE SA STIU DACA ESTE BUN SAU NU! SA NU VA SUPARATI PE MINE CA AM ZIS CA NU-I F BUNA......POATE AM GRESIT CEVA LA RETETA , POATE DACA FOLOSEAM CIOCO CU LAPTE ERA MAI BUNA, AM FOL CIOCO SEMI-DULCE....DAR CE IMI PLACE MIE POATE LA ALTII NU PLAC SI INVERS!O CHESTIE DE GURTURI! VA MULTUMESC INCA O DATA CELOR CARE MI-AU FACUT URARI SI VA MAI ASTEPT LA MINE, SI CU SIGURANTA AM SA TREC MEREU SI EU PE LA VOI! PUPICI!

adnas54 spunea...

Cu intarziere "la multi ani!" si multa sanatate,impliniri,fericire!
Sanda

Sarea in bucate spunea...

multumesc adnas! la fel iti doresc si eu! o saptamana frumoasa sa ai!:))

Anastasia spunea...

foarte frumos si haios , la multi ani cu mare intarziere , dar cred ca nu te supara sa primesti felicitari si mai tarziu :)) te pupic sa fii sanatoasa si multa inspiratie la fiecare bunatate ce-o faci !!!!!!!!