24.12.2009

CATEVA DIN BUNATATILE PENTRU CRACIUN!



CIORBA DE BURTA!



SALATA DE CIUPERCI CU MAIONEZA!



OUA UMPLUTE!



COZONAC CU NUCA SI CU MAC!




O TAVA MARE CU CREMES!





RAFAELLO!





CHEC ROZ DIN ALBUSURILE RAMASE! PENTRU CA AVEAM FOARTE MULTE ALBUSE RAMASE, AM FACUT UN CHEC ROZ, ASA PENTRU NOI LA CAFEA!:)


MAI AM CATEVA PE CARE NU LE-AM POZAT.....PLATOU CU MEZELURI SI O PAINE UMPLUTA CU DIP DE SPANAC!URMEAZA

ACUM CA LE-AM POSTAT MI SE PARE CA AM FACUT ASA DE PUTINE...DAR ORICUM NU VOM STA PE ACASA , ASTEA LE DUC CU MINE UNDE MERGEM, MAINE MAI DUC ALTA TURA LA ALTI PRIETENI SI CRED CA NE ADUNAM SI-N 26 SA TERMINAM DE MANCAT TOT:)))))DA..PETRECEM 3 ZILE SI 3 NOPTI:))))

INCA O DATA CRACIUN FERICIT ALATURI DE CEI DRAGI VOUA!

24 de comentarii:

Marcela S. spunea...

Bravo! O gospodina desavarsita. Totul arata delicios. La multi ani!

ChiccaPensaDolce spunea...

❄ Ciao Ma e' tutto stupendo , bellissimo il coujenak, vorrei farlo anche io il tuo e' bellissimo!! Buon Natale e anno nuovo

baci baci

Sarea in bucate spunea...

multumesc marcela.....ma faci sa rosesc! sarbatori fericite sa aveti!

Sarea in bucate spunea...

Grazie Chicca! è gustosa il nostro "cozonac", ma credo che panettone è molto meglio.te vuoi fare "cozonac", io voglio fare Panettone:)) un giorno cerca di fare "cozonac" e mi dica la tua opinione! un anno nuovo molto felice e pieno di salute! baci!

diviana spunea...

Fara cuvinte, arata foarte, foarte delicios :)
Multumesc pt. premiu si iti doresc un Craciun Fericit impreuna cu cei dragi.
Te pup :)

Sarea in bucate spunea...

asemeni si tie si multumesc pentru vizita! te pup diviana!

maria mihalache spunea...

CRACIUN FERICIT! alaturi de cei dragi.

Miha spunea...

Craciun fericit! Sanatate, multe impliniri si dragoste! Va pupam cu drag!

Diana spunea...

Craciun fericit si multa pace si liniste in suflet !

CamiWitt spunea...

Un inger alb pe un fulg de nea,
va trece prin casa ta,
sa va spuna,
bländ, soptind,
Craciun fericit!

Nina spunea...

Merry Christmas and Happy New Year! XO
Nina

Sarea in bucate spunea...

multumesc frumos de urari si va doresc de 1000 de ori ce mi-ati dorit voi mie!pup

Flores La Plaza spunea...

Feliz Navidad y Feliz 2010!
Buen apetito

Carmen spunea...

Craciun Fericit si un An Nou plin de bucurii si impliniri tie si familiei!
"La Multi Ani!"

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Craciun Fericit si.....Pofta Buna!!!

Unknown spunea...

Urari calduroase pentru o harnicuta....
Un Craciun binecuvantat si un an nou plin de pace, sanatate si dragoste alaturi de toti cei dragi! :)))

fimere spunea...

joyeux noël et bonne fête de fin d'année
à bientôt

Alexandrina spunea...

Craciun fericit, cu sanatate, bucurii si impliniri!!
P.S. Mi-a placut tot ce ai pregatit!

Cristina's World spunea...

Foarte frumoase si apetisante!

Fie ca aroma de brad, colindele, cozonacul cald si mirosul de iarna sa-ti umple sufletul de liniste si viata de impliniri. Craciun fericit!

Multumesc din inima pentru cuvintele frumoase si pentru premiul oferit :)

Anonim spunea...

Multa sanatate, fericire in suflet, liniste in casa si multe impliniri in anul care vine, alaturi de cei dragi.
Sarbatori fericite!

diana spunea...

Sarbatori frumoase si linistite, care sa va umple sufletul de bucurie, incredere, speranta si iubire!

Sarea in bucate spunea...

multumesc tututro pentru urarile frumoase...va doresc si eu multa santate si impliniri! va pup! sper ca ati avut parte de sarbatori frumoase!:)

Bianca spunea...

Sarbatori fericte si un an nou cu multe impliniri.
Mi-a placut meniul de Craciun, cred ca ati avut pofta la el:)

Sarea in bucate spunea...

multumes bianca! ne-am adunat la cineva acasa si fiecarea a adus cate ceva,..iti dai seama cate feluri de mancare au fost!:))tre sa incep dieta:)