15.12.2009

WILTON-LECTIA 4/ WILTON-LESSON 4/WILTON-LEZIONE 4


AZI AM TERMINAT PRIMUL NIVEL AL CURSULUI WILTON.
AM INVATAT SA FACEM TOT TRANDAFIRUL.
NU ESTE USOR, DAR CU UN PIC DE EXERCITIU AM REUSIT SA FAC CEVA DRAGUT, NU FOARTE SPECTACULOS.. DOAR E PRIMA DATA CAND II FAC,DAR IMPORTANT ESTE CA STIU PASII, TREBUIE DOAR SA EXERSEZ CAT MAI MULT.
PROBABIL CA IN TIMP MI SE VOR PAREA "FLOARE LA URECHE".
DAR SUNT DESTUL DE DRAGUTI PENTRU PRIMA DATA,NU?:)


IN POZA DE MAI JOS AM REUSIT SA SURPRIND LA CLASA TORTURILE A 2 COLEGE, FRUMOASE:)))TOATE NE-AM DESCURCAT DESTUL DE BINE, CEL PUTIN ASA A ZIS PROFA:)))

6 comentarii:

Momo spunea...

foarte frumoase!am sa ma inspir din aceste posturi ale tale!

Sarea in bucate spunea...

cu mare placere!te pup!

Laura spunea...

Felicitari! Arata foarte bine! Sa ai fun cu cursul 2 :)

Sarea in bucate spunea...

multumesc!o sa sar direct a fondant and gum-paste, profa cursu 2 il preda numa in martie, si ca sa nu fac pauza,fac care ii in ianuarie:)))

DAVELLA CULINAR spunea...

Merci pentru premiu si succes la curs. Felicitari pentru Blog si bafta la temperaturile canadiene. In Montreal este jale.Un week-end minunat!

Sarea in bucate spunea...

NICI AICI NU-I MAI BINE, SUNT PE LANGA TORONTO.....E CE SA FACEM, AM ALES CANADA, AM ALES SI IARNA:))