16.09.2011

WATERMELON LEMONADE




Si se du' si vara aceasta.......dar asta nu ne opreste sa ne imaginam ca suntem pe o insula exotica cu view la ocean si ne bem linistiti limonada sau berea, fiecare ce prefera:))


Offff........asa ca mai bine sa revenim la realitate si sa va propun o bautura usoara si racoroasa, o combinatie de limonada cu pepene rosu!


Foarte simplu de preparat: macinati la robot pepenele rosu, apoi il strecurati si-l amestecati cu limonada pregatita dupa gusturile voastre!


Se pot adauga si frunze de menta, sau chiar putin alcool:)

Simplu, nu?



Pofta buna!!! Ma reintorc la faza cu oceanulll:)))bye bye:)


9 comentarii:

Bianca spunea...

Foarte simplu da:) Nu am baut nimicidata..sigur e o bautura delicioasa.
Pupici

giovanna spunea...

arat atat de bineee... super!

sarah spunea...

foarte racoritoare bautura.pupicei

pansy spunea...

bautura ca bautura,da' ma alaturtie la ocean!

Sarea in bucate spunea...

va invit pe toate cu mine la oceannnnn :)
a fost foarte racoroasa bautura...merita s-o incercati, plus cred ca sunt sute de variante care mai de care ma gustoase! paaa

Lia spunea...

Vara poate sa se duca,dar nimic nu ne impiedica sa o mai savuram in pahare .
Eu azi am baut un Limoncello si mi-am amintit de Mojito .
Sa stii ca ma duc la piata sa-mi fac un watermelon lemonade ca mi-ai facut pofta .

Marinela Muresan spunea...

Buna ideea! De incercat!!!
Eu am combinat pepenele cu banana si a fost bun...voi incerca si cu lamaie...
Noapte minunata! :)

nicoleta spunea...

Tare bine arata in poza , sigur este si bun. O sa incerc cu prima ocazie..mersi !
ciao..o zi buna!

Antonina spunea...

Un deliciu !! mi-e o pofta de nu se poate!! as bea fara suflare un pahar!!