21.09.2011

POTATOES AND BACON CASSEROLE/ CARTOFI CU BACON LA CUPTOR/ PATATE AL FORNO CON PANCETTA



Pentru azi cartofi cu bacon.....vroiam sa fac altfel cartofii langa pulpele de pui,decat piure, asa ca uite ca am combinat....am citit mai multe retete de genu' ,dar nu am folosit una anume.


Ingrediente:

8-10 cartofi

8 fasii de bacon

4 fire de ceapa verde

putin unt

condimente:sare, vegeta, piper, oregano, rozmarin

2 linguri de smantana subtiata cu putina smantana dulce


Preparare:

Se preincalzeste cuptorul la 200 de grade. Se unge cu putin unt ,un vas rezistent la foc.

Cartofii se curata de coaja si se taie rondele potrit de groase.

Ceapa de taie marunt.

Si acum "claditul": se pune un strat de cartofi, se condimenteaza, peste 4 felii de bacon, iar peste ceapa verde si se repeta operatia, ultimul strat fiind de cartofi.

Peste am turnat 2 linguri de smantana subtiata cu smantana dulce! Ma gandesc ca se poate adauga si cascaval sau chiar un sos tip bechamel.

Cartofi se dau la cuptor 40-50 de minute.



















Pofta Buna!

5 comentarii:

sarah spunea...

yummy!vreau si eu.pupicei

DiaMar bucataria galbena spunea...

O bunatate papica ta.P.S.Am deschis si eu blog,si te rog daca vrei sa mi te alaturi si sa ma urmaresti.Doresc si eu sa-mi fac prieteni in blogosfera care sa ma viziteze.Multumesc mult.O zi buna sa ai.

La-Chef-A spunea...

Mmmmm, ce pofta mi-ai facut. Cred ca sunt deliciosi.

Sarea in bucate spunea...

au fost tare gustosi, oricum combinatia de cartofi cu bacon nu poate da gres ! multu' de vizita! pup

Bianca spunea...

Super gustosi. Ce as manca o portie:))
Pupici