11.12.2011

CUPCAKES!!!





Cele mai bune incercate de mine,pana acum...:) merita sa le incercati!. Reteta am luat-o de pe internet:http://mingmakescupcakes.yolasite.com/
Pentru 12 bucati:
1 cup faina
1/2 lingurita praf de copt
putina sare
114 gr unt
1 cup zahar
1 ou
putina esenta de vanilie
1/2 cup smantana
dulceata de caise( eu am folosit de caise si de cirese)
Pentru crema:
250 gr mascarpone
1/2 cup frisca lichida
1/2 cup zahar pudra
*in plus eu am pus in jur de 100 gr crema de branza
Preparare
Preincalziti cuptorul la 180 de grade
Intr-un bol amestecati faina, praful de copt si sarea.
Separat spumati untul cu zaharul,apoi adaugati esenta de vanilie , oul si smantana.Adaugati faina, amestecati, apoi umpleti formele 1/ 3 , puneti o lingurita de dulceata si acoperiti cu restul de compozitie.
Dati tava la cuptor in jur de 20-25 de minute, sau pana trec de proba cu scobitoarea:)
Le lasati sa se raceasca si intre timp amestecati cu mixerul ingredinetele pentru crema, apoi le ornati dupa preferinta......bune rau:)
Pofta Buna!!

13 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Ce frumoase sint... daca le vede motata mea, ma trimite in bucatarie la cuptor...

giovanna spunea...

foarte frumoaseee si yummy...

giovanna spunea...

foarte faine amamdoua. felicitari

Federica Simoni spunea...

wowwwwwwwwwww ma sono meravigliosamente golosiiiiiiiiiii!bacioni!

Sarea in bucate spunea...

multumesc...sa stiti ca au fost tare bune!

grazie federica, sei molto gentile! baci:)

Dana C spunea...

Cat sunt de frumoase!!!!!!Pupici :*

quesemaquemao spunea...

Que ricos estos cupcakes, son preciosos.
Besitos

Emily spunea...

foarte frumoase sunt! te pup

Ioana V. spunea...

arata de nota 10!

Sarea in bucate spunea...

multu, thank you, gracias, grazie........:)) pup

coco spunea...

miam-miam !

hdmi spunea...

amazingly!!!

Sarea in bucate spunea...

thanks hdmi:)